מסור בשר ועצמות עוצמתי לחיתוך מזון קפוא

מסור סרט בשר חשמלי, הוא הכלי שאתם צריכים במידה ואתם זקוקים לחתוך כמויות גדולות של אוכל קפוא. מסור סרט בשר חשמלי יאפשר לכם לחתוך במידות עובי שונות ברמת דיוק מירבית נתחים גדולים וקפואים של בשר עופות ודגים.

למי מתאים מסור בשר ועצמות ומדוע?

מסור 2020AEX אלומיניום SAP

מסור חשמלי לבשר מתאים לעסקים הבאים בעיקר: מלונות, מטבחים מוסדיים, רשתות שיווק, מפעלי מזון, אטליזים, מסעדות ועוד. בגדול, מסור לבשר קפוא זה, עובד בצורה חזקה ויעילה ומיועד לחיתוך כמויות גדולות של בשר בין אם בשר קפוא עם או בלי עצמות- לתפעול קל, מהיר ויעיל מבלי להסתבך או לגרום לנזק למסור, שאינו מיועד לעבודה כה עוצמתית הדורשת יכולות חיתוך חזקות מבלי לשבור את הסרט או להבי המסור.
 
כאשר אתם מתפעלים מטבח או קצביה, וצריכים לספק במהירות כמויות גדולות של בשר קפוא, אל תעשו את הטעות ותנסו להשתמש בכלים שלא מיועדים לביצוע עבודה זאת. שימוש בסכינים, חדות ככל שיהיו, גם יקחו לכם זמן רב, ובוודאות לא יצליחו להביא לכם את הנתחים בעובי ובגדלים שאתם צריכים. מסור סרט בשר חשמלי, הופך את מלאכת החיתוך להרבה יותר קלה ופשוטה. בניגוד לכל מיני כלים מכאניים, שדורשים מאמץ פיזי בשביל החיתוך, מסור סרט חשמלי קל מאוד לתפעול ומאפשר אספקה מהירה של המזון הנדרש. בנוסף, הכוח העצום של מסור חשמלי לבשר, יחתוך בקלות עצמות שנשארו בבשר.

אילו דברים צריך לדעת?

הדבר הראשון שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא הפונקציונליות של משטח העבודה בהתאם למיקום שלו אצלכם בעסק. קיימים גדלים המשתנים מדגם לדגם, לכן הכינו שיעורי בית מראש ודעו בדיוק היכן אתם מתכוונים למקם את מסור הסרט.
 
הדבר השני הוא כל נושא הניקיון. הקפדה על ניקיון מסור סרט בשר היא הכרחית. אסור בשום פנים ואופן להקל ראש בכל הקשור בניקוי של מסור בשר ועצמות. במצב בו המכונה שלכם לא עוברת ניקיון על בסיס שוטף, שאריות בשר, עוף או דגים שישארו יצברו בקטריות עם הזמן ויעברו לחלקי הבשר או הדגים הבאים שתחתכו, מה שעלול לסכן את בריאות הלקוחות שלכם. לכן, אתם רוצים להשתמש במכונה שקל מאוד לנקות אותה. במכשירי מסור הסרט בשר החשמלי שלנו, קיימות דלתות הניתנות להסרה בקלות לצורכי ניקוי.

בטיחות מעל הכול

דבר נוסף שמצריך את תשומת ליבכם הוא כל נושא הבטיחות. וודאו כי סביבת העבודה מאפשרת את כל קיומם של תנאי הבטיחות וכן שמסור לבשר קפוא עומד בתו התקן הנדרש.
 
מסור סרט בשר יהפוך את העבודה שלכם להרבה יותר פשוטה וקלה, כל עוד, כמובן, שאתם לא מתפשרים על איכות המכשיר.

שתף ברשתות החברתיות: