מרכך בשר – כל מה שרציתם לדעת

מרכך בשר אפשר למצוא בחנויות של תבלינים או בכל מיני חנויות של מזון. הינו אפקטיבי כאשר הנכם לא עשויים להמתין להשריה של הבשר. בשל כך כי הבשר נעשה תוך כמה דקות, מרככי בשר אפקטיביים עבור הכנת בשר אף מן היבט עסקי. מרככי בשר מסחריים מהווים אלמנטים שזהים למלחים וכוללים אנזימים פעילים טבעיים המפרקים את רקמת החיבור הכלולה בבשר. רבים מן המותגים המובילים כוללים אנזים שמכונה פפאין שהוצא מפפאיה, או ברומלין, שהינו אנזים שהוצא מאננס. פפאין מתפקד כאנזים פרוטאוליטי, שמובנו הינו, שהוא מפצל את החלבונים. 

מרכך בשר – בשר ברמה אחרת

כאשר משתמשים בו עבור הריכוך של הבשר, הינו מפרק את רקמת החיבור. כאשר מעוניינים להשתמש במרכך בשר, בעת הכנת מנת בשר, באפשרותכם למרוח את החומר על הבשר הלא מבושל מבחוץ. זה מספיק על מנת למרוח כפית על קילו אחד או שני קילוגרם של בשר. כדי לתת בידי האנזימים להיכנס היטב לתוך הבשר, עליכם לנקב את הבשר כהלכה על ידי מזלג ואחר כך באפשרותכם לאפשר לו בבת אחת להתבשל. לא נדרשת המתנה. במידה ותשכחו לנקב את הבשר, רק החלק החיצוני יכול להיות רך, אך הצד הפנימי ימשיך להיות נוקשה. אפשר להימנע מבעיה זאת על ידי הזרקת התרכובת לבשר. 

מרכך בשר – חובה לכל חובב בשר

מרכך בשר הוא מכשיר שיתן לכם לחוות את הארוחה הבשרית הבא שלכם ברמה אחרת לגמרי, בעזרת שימוש במרכך בשר תוכלו להנות מבשר רך ואיכותי בכמה רמות מעל הבשר הרגיל שקונים בסופר. השימוש בו פשוט ומתאים הן לשימושים ביתיים והן לשימושים מסחריים, למעשה מדובר על מכשיר שכל חובב בשר או איש בשר חייב להחזיק. במידה והינכם מעוניינים ברכישה ניתן לעבור לעמוד מרכך בשר אצלנו באתר ולרכוש לעצמכם אחד כזה.

מרכך בשר- מכשור מתקדם לתוצאה מושלמת

מחפשים מרכך בשר למסעדה, לאטליז או אפילו למטבח הביתי? מרכך הבשר של מקינטו ירכך ויקצוץ עבורכם סטייקים עבים ועסיסיים בקלות ובמהירות. 

חברת מקינטו משווקת ציוד לתעשיית המזון ולחברות בכל הגדלים. מרכך הבשר של מקינטו עשוי איכותיים ומגיע בשני סוגים: מרכך חשמלי ומרכך ידני. כשאתם קונים מרכך בשר של מקינטו אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את הציוד הטוב ביותר.

לקבל סטייק עסיסי בדיוק ברכות הנכונה

מרככי הבשר של מקינטו מאפשרים לכם לרכך את בשר הסטייק שלכם לקבלת סטייק רך ונימוח בפה בבישול בגריל גז. בנוסף, ניתן לקצוץ את הסטייק באמצעות המכונה. מרכך הבשר החשמלי יכול להפיק רצועות סטייק ברוחב 10 מ"מ על 15 מ"מ. ניתן לרכוש מכונה חשמלית לעבודה מהירה ותעשייתית או מכונה ידנית לטיפול אוהב ואישי יותר או למטבחים פרטיים. כמו כן אנחנו במקינטו מוכרים מכונות להכנת המבורגר, מטחנת דגים, פורסות ועוד.

מרככי הבשר של מקינטו

ניתן לרכוש אצלנו מרכך בשר חשמלי למטבח תעשייתי, מסעדה או אטליז ומרכך בשר ידני למטבח או לאטליז

סטייק מאסטר חשמלי לריכוך וחיתוך רצועות

סטייק מאסטר חשמלי מגיע עם שני גלגלי שיניים מעוצבים אשר פותחים ומשטחים את הסטייק תוך כדי העברת המוצר דרכם. ע"י כך הם מביאים אותו לגודל הרצוי ומרככים אותו וכל זאת בפעולה אחת. ניתן לחתוך את הסטייק לרצועות ברוחב 10 מ”מ ו-15 מ”מ. המכשיר מצויד בכל תקני ה-CE האירופאיים. פירוק והרכבה מהירים במיוחד וניתן לשטיפה מהירה בכיור. מתחבר לחיבור חשמל- חד פאזי. רוחב נתח מקסימלי לעיבוד: 250 מ”מ. עובי נתח מקסימלי: 30 מ”מ.

סטייק מאסטר ידני לריכוך וחיתוך רצועות מתוצרת LA-FELSINEA איטליה

סטייק מאסטר ידני מגיע עם סט דוקרני ריכוך שמרככים את נתח הבשר באמצעות מנגנון מכני חזק המעביר את הבשר דרכם.

המכשיר עשוי פלדת נירוסטה איכותית. הקפיצים מוגני מפני לכלוך וקורוזיה להבטחת פעולה לאורך זמן. פירוק והרכבה מהירים במיוחד וניתן לשטיפה מהירה בכיור. רוחב נתח מקסימלי לעיבוד: 300 על 450 מ”מ. עובי נתח מקסימלי: 120 מ”מ.

מקינטו – ציוד מטבח תעשייתי

 

שתף ברשתות החברתיות: