בלנדר מקצועי לשייקים

בלנדר מקצועי לשייקים – בריאות היא הטרנד הכי חם של שנות האלפים. יותר יותר ישראלים נוטשים את התור לבית הקפה ומוותרים על ארוחת הבוקר הישראלית ומעדיפים להתפנק בשייק בריא וטעים. בעל עסק בתחום המזון  אתה חייב היום יותר מתמיד  בלנדר מקצועי לשייקים בעסק שלך. במקינטו – ציוד למטבח תעשייתי אנו מספקים בלנדרים מקצועיים לעסקים רבים בתחום המזון. אספנו עבורכם כמה נקודות למחשבה על השימוש בבלנדרים במטבח תעשייתי. 

בלנדר מקצועי לשייקים במטבח תעשייתי 

בלנדרים הם מוצר חובה במטבח תעיישתי. לא משנה אם זה בר קוקטיילים מפונפן או בית קפה שכונתי אתם חייבים בלנדר מקצועי לשייקים, קוקטיילים, אייס קפה, גרניטות, טחינת אוכל חם ועוד מגוון רחב של מתכונים ומשקאות. בבלנדר למטבח התעשייתי חשוב לבחור בלנדר עם להבים חדים על מנת שאלו לא ישחקו או יתקעו, שהבלנדר יתמודד בקלות עם חומרים קשים כמו קרח, מהירות הסיבוב או טכניקת הסיבוב חשובה מאוד. טכניקת סיבוב טובה או מהירות סיבוב גבוהה יוצרת חיתוך קל ומהיר. מתכננים להניח את הבלנדר על הבר – חשוב לרכוש בלנדר מבטל רעש על מנת לא להפריע ללקוחות. 

בלנדר מקצועי לשייקים או כל מוצר אחר למטבח התעשייתי  זה מקינטו

אז מי אנחנו? מקינטו – ציוד למטבח תעשייתי.  אנו מספקים מגוון שירותים לבתי עסק בתחום המזון כמו ציוד לאטליזים ומעדניות, ציוד למסעדות ובתי קפה, ציוד למפעלי בשר, מכונות להכנת המבורגרים, מכונה למילוי נקניקיות, מכונות קרח ועוד. אנו מכירים לעומק את ענף המזון והניסיון הרב שלנו בתחום מאפשר לנו, כבר שנים, להעניק שירות מנצח ויחס אישי ללקוחותינו. במקינטו אנו מאמינים שהשירות מתחיל בבחירות המקצועיות שאנו מבצעים ולכן אנו דואגים לייבא את המכונות המתאימות עם ברמת האמינות גבוהה.. אצלנו הלקוח זוכה ביעוץ מקצועי להקמת עסק חדש או התאמת המכונות לעסק הקיים. אנחנו שם בעבור הלקוח גם  בשלבי התקנת המכונות בעסק, כולל הדרכות עובדים להפעלה מקצועית ובטוחה של הציוד.  

אנו מציעים ללקוחתינו שלל מכונות מתקדמות ובלנדרים איכותיים המתאימים לעבודה מאומצת ומתמשכת. ניתן לרכוש מגוון של מכונות סחיטה ובלנדר מקצועי לשייקים לדוכנים, מסעדות, ברים, מעונות ילדים ובתי אבות. 

שתף ברשתות החברתיות: