כי למה לקנות בחוץ את מה שאתם יכולים להכין בפנים? בתור עסק שמפעיל מטבח, וזה לא משנה עכשיו אם אתם מטבח של מעון, בית מלון, מסעדה או קייטרינג, עומדות בפניכם 2 אפשרויות. האחת אולי תהיה קלה יותר אבל השנייה תהיה הנכונה יותר.
 
האפשרות הראשונה היא, שבכל הקשור לאספקת הקציצות וההמבורגרים שלכם, אתם נעזרים בספק חיצוני שדואג לכם לסחורה. לכאורה, מצב נוח בו אינכם צריכים להתאמץ יותר מדי ואתם מקבלים את המוצר עד לפתח המטבח שלכם.
החיסרון במצב כזה הוא ש-א׳: אין לכם שליטה על טיב ההכנה, ב׳: אתם יכולים למצוא את עצמכם תקועים עם כמויות שילכו לפח, ואף אחד לא יזכה אתכם עליהם.
 
האופציה השנייה אולי מעט מורכבת יותר, אבל היא גם מאפשרת לכם שליטה על איכות הקציצות וההמבורגרים והיא גם עוזרת לכם לחסוך בטווח הארוך. הכוונה היא כמובן לשימוש פנימי במכונה להכנת קציצות והמבורגר. שימוש במכונה כזאת, עוזר לכם להכין את הכמות הנדרשת בכל רגע נתון ולצמצם באופן משמעותי את השאריות שתיאלצו לזרוק.
 
כשאתם משתמשים בה, אתם יכולים בזמן ההכנה לתבל את הבשר ולהכין אותו מראש בדיוק כמו שאתם רוצים. השליטה בעובי הקציצה היא בידיים שלכם, וכך ניצול הבשר שלכם הופך להיות מקסימלי.
 
מכונות אלו, בדרך כלל יהיו קומפקטיות, לא יתפסו מקום רב במטבח שלכם, והם נוחות וקלות לתפעול. קחו לדוגמא את מכונת ייצור הקציצות האוטומטית האיטלקית שניתן למצוא במכינטו. היא משמשת לייצור קציצות בגדלים שונים ובעיצוב מיוחד, וניתן להשתמש בה גם למגוון גדול של חומרי גלם כמו דגים, סויה וחומרים נוספים.
 
היא יכולה להכין עד 2100 קציצות בשעה. כל מה שצריך על מנת לתפעל אותה זה רק עובד אחד והיא עוזרת לחסוך בשעות עבודה מצד אחד ומצמצת את התלות בספקים חיצוניים מצד שני.
 
במכינטו תוכלו למצוא מגוון רחב של מכונות לייצור המבורגרים בצורה ידנית שמגיע בגדלים נוחים של 100 מ״מ, 130 מ״מ, 159 מ״מ ו-180 מ״מ. מכונות אלו קומפקטיות ונוחות מאוד לתפעול ולניקיון. 
 

מכונה להכנת המבורגר וקציצות רוכשים במכינטו

שתף ברשתות החברתיות: