בתור עסק שמתפעל מטבח, אחד האתגרים הכי גדולים שעומדים בפניכם, סביר להניח, הוא כיצד לנצל היטב את חומרי הגלם השונים שעומדים לרשותכם. הרי אתם מזמינים מזון בכמויות גדולות. אתם גם כנראה משלמים עליו לא מעט כסף וכל זה כשאתם משערים ומעריכים את את הכמות שאתם צריכים לתקופה הקרובה.
אך מה קורה במצב בו יש פחות ביקוש לסוג מזון כזה או אחר? לא פעם אתם נאלצים למצוא את עצמכם זורקים כמויות אוכל גדולות לפח. כמויות אוכל שלא עשיתם בהם שום שימוש, ומה שקרה זה שפשוט פג להם לאט התוקף, או שהם התקלקלו כי לא השתמשתם בהם מספיק מהר ולא דאגתם לשמור על טריותם ולאחסן אותם בתנאים שיאפשרו לכם להאריך את חיי המדף שלהם.
בשביל לפתור את הבעיה הזאת יש שני דברים שאתם יכולים לעשות. הראשון הוא להשתמש באותם חומרי הגלם בתדירות גבוהה יותר (מה שככל הנראה לא בדיוק בשליטתם) והשני הוא לאטום אותם בעזרת מכונת וואקום ובכך לדאוג כי הם יישמרו לזמן ארוך יותר.

בנוסף, אם יש לכם קצביה או מעדניה בסופר שכונתי, מכונות ואקום ואריזה הם בכלל הכרח, שכן אתם צריכים לספק ללקוחות שלכם את הבשר שהם רוכשים מכם בתנאים האופטימליים ביותר.

הנה כמה דוגמאות למכונות וואקום מומלצות:

פולאר 52- מכונה מעולה לאריזת נתחים גדולים. המכונה עשויה מנירוסטה עם סבב עבודה של 15-40 שניות.

טייטאן 2X90- מכונת וואקום תעשייתית ומומלצת ביותר. מדובר במכונה אוטומטית, שמאפשרת גם מסוע נלווה, ומושלמת לאריזת נתחי אנטריקוט, כבש, דגי סלמון ועוד. היא גם מעולה לאריזות קטנות או בינוניות.

פולאר 80- עוד מכונה תעשייתית משובחת שמתאימה לאריזות גדולות ועשויה מנירוסטה. אורך פסי ההלחמה שלה: 810 מ"מ/560.

מבחינת מחיר למכונות הוואקום, כמובן שלכל מכונה יש תמחיר משלה וחשוב לבדוק ולוודא מול החברה ממנה תרכשו את המוצר את טווח המחירים למכונות השונות ולקבל החלטה מושכלת בהתאם.
הקפידו לוודא כי אתם כמובן מקבלים אחריות וכן בררו מהו אורכה. 

שתף ברשתות החברתיות: