האמת היא, שזה לא ממש משנה אם מדובר במטחנות בשר ללא קירור, מטחנות בשר עם קירור, תנורים תעשייתיים, מקררים, קוצצי ירקות, או כל ציוד אחר למטבח שלכם, ברור שאתם יכולים לרכוש אותו יד שנייה בכל מיני אתרים או קבוצות פייסבוק שונות. יחד עם זאת הנה 3 סיבות מדוע לא כדאי לכם לעשות את זה:

אחריות – ברגע שאתם רוכשים מוצר מיד שנייה, כנראה שלא תרכשו אותו עם אחריות. אתם גם לא בדיוק יודע ממי אתם רוכשים את המוצר, ולמעשה אין לכם אבא ואמא. אם המוצר מתקלקל יומיים אחרי שרכשתם אותו, לא בטוח שיהיה לכם אל מי לבוא בטענות. ואז מה תעשו? תצרכו לרכוש מוצר חדש?

תיקון ושירות – בהמשך לסעיף הקודם, כל ציוד למטבח חשוב שיגיע תחת חברה שיכולה להעניק שירותי תיקונים ולספק שירות מקצועי. אם רכשתם מטחנת בשר לצורך העניין, והיא הפסיקה לעבוד אחרי תקופה קצרה, הזמנת טכנאי יכולה גם לקחת הרבה זמן עד שתמצאו טכנאי זמין באזור שלכם וגם לעלות לא מעט כסף. ברגע שאתם רוכשים בצורה מסודרת את המטחנה מחברה, בכל הקשור לתיקונים ושירות אתם תקבלו מענה מיידי לפעמים אפילו באותו יום.
רק דמיינו מצב בו באמצע יום העבודה שלכם המטחנה מפסיקה לעבוד והלקוחות שלכם מתחילים לחפש אלטרנטיבות אחרות. אם אתם לא תוכלו להרגיע אותם ולהבטיח כי התקלה תטופל במיידי, אתם בבעיה.

הדרכה – מטחנות בשר ללא קירור, ובכלל כל ציוד נוסף, מחייבים עבודה לפי נהלי בטיחות מסויימים. כדאי מאוד לוודא כי אתם רוכשים ציוד מחברה אשר יכולה גם לספק לכם הדרכה מקיפה ולתת לכם את הידע הדרוש לתפעול המכשירים. בטיחות היא לא משהו שאפשר להקל בו ראש, ומומלץ שיהיה לכם את אותה חברה שתוכל לעזור לכם בעת הצורך בהדרכה ובתפעול המכשיר.
ציוד למטבח זה לא משהו שקונים בדקה וחצי. חשוב לבצע מחקר ובדיקות מעמיקות ולרכוש רק ממי שמסוגל לספק לכם שקט ובטחון. אנחנו כאן לשירותכם בכל שאלה שיש.

שתף ברשתות החברתיות: