מטחנת בשר – כל מקצועי הכרחי בכל מטבח

מטחנת בשר – נתחיל ישר מהתשובה (שהיא די חד משמעית, אנחנו חייבים לציין): התשובה היא כן. כל מטבח שעוסק בבשר חייב מטחנת בשר, אנחנו כמובן לא מדברים על סופרים גדולים, שכונתיים או קצביות, במקומות אלו מדובר במכונה שהיא חלק בלתי נפרד מהעבודה השוטפת.
 
נחלק את המטבחים השונים ונבין מדוע אתם זקוקים למטחנת בשר בכל אחד מהם:
 
קצביות וסופרים- במקרה הזה התשובה היא די ברורה מאליה, הלקוחות שלכם לא רוצים לרכוש רק נתחים שלמים לפי משקל של בשר, הם הרי רוצים להכין עם הבשר הזה סוגים שונים של מאכלים שלשמם הם זקוקים בשר טחון. אם אתם לא תוכלו לספק את הסחורה ולטחון את הבשר, ברור לכם שהם ימצאו את עצמם בקצביה או סופר שיכולים לעשות עבורם את העבודה, נכון? אתם הרי לא מצפים שהם יטחנו לבד בבית.
 
מטבחים- כאן כבר הנושא הופך להיות טיפה יותר מורכב, הרי למה שבעל עסק יבזבז זמן ושעות עבודה על טחינת הבשר כשהוא יכול לרכוש בשר טחון מהספק? התשובה כאן היא מכיוון שפעולה זאת תחסוך בטווח הארוך לאותו מסעדן הרבה מאוד כסף. במקום לשלם בכל פעם מחדש על בשר טחון, אתם חוסך את הכסף, טוחן בעצמך ויותר מזה גם טוחן את הכמויות המדוייקות שצריך לאותו היום ובאותו הרגע. ככה גם חוסכים בבשר עצמו ולא זורקים שאריות מיותרות.

 
סוגים שונים למטחנות הבשר

 
קיימים בשוק, וגם אצלנו כמובן, לא מעט דגמים של מטחנות בשר. חלקן פועלות בקירור, חלקן ללא מדחס (מה שהופך אותן לחסכוניות בחשמל), כוחות סוס משתנים ועוד. על מנת למצוא את המטחנה הטובה ביותר עבור הצורך שלכם, ביקור באתרים השונים וקריאת חומר על אותן מטחנות לא בהכרח יספיק. רצוי מאוד שתיוועצו עם אנשי מקצוע כדי שיוכלו להסביר לכם בדיוק איך לעבוד עם המטחנה וכמובן למצוא עבורכם את המטחנה שמתאימה לצורך הספציפי שלכם.
 
לנו ניסיון רב עם מטבחים ומטחנות בשר ונשמח לעזור לכם להתאים את המכונה הנכונה למטבח שלכם.

מקינטו ציוד למטבח תעשייתי – איכות ללא פשרות

שתף ברשתות החברתיות: