משתמשים במטחנת בשר לא איכותית? אתם חוטאים פעמיים. פעם אחת כלפי הלקוחות שלכם, ופעם שניה כלפי עצמכם. אם אתם מנהלים אטליז או מטבח בבית מלון, אחראים על הציוד בחברת קייטרינג או במסעדה, אתם בוודאי כבר יודעים כי חלק חשוב בתוצר הסופי של המזון אותו אתם מגישים תלוי גם בדרך ההכנה שלו. במידה ואתם משתמשים בכלים ברמה ירודה, סביר להניח שלא תצליחו להגיע לתוצאה הרצויה, שתגרום ללקוחות לרצות לחזור אליכם שוב ושוב. יותר מזה, אם אתם משתמשים במטחנת בשר לא מקורית, אתם מסתכנים בהפסדים כספיים ובעיקר לא עומדים בתנאי הבטיחות.
 
מטחנת בשר מקורית, כזאת שמיוצרת מהחומרים האיכותיים ביותר שקיימים, כמו שניתן למצוא אצלנו, מביאה לכם תועלת במספר אופנים שעליהם בשום מצב אסור לכם להתפשר, כמו בטיחות בעבודה ורמה גבוהה של אספקת מזון.
 
הנה רק חלק קטן מהבעיות ששימוש במטחנת בשר לא מקורית יכול לגרום לכם:

  1. תקלות- מטחנת בשר לא איכותית מועדת לפורענות. אל תתפלאו אם פתאום באמצע העבודה היא תיתקע או תפסיק לעבוד. עכשיו דמיינו מצב בו אתם חייבים לספק את המזון ללקוחות שלכם, וכלי העבודה העיקרי שלכם מפסיק לעבוד? הזמן שתבזבזו על מציאת פתרונות וההמתנה עד להגעת הטכנאי יגרמו לכם לכאבי ראש עצומים.
  2. תחלופה גבוהה- אין מה לעשות, כשמשתמשים במוצרים לא איכותיים, תוחלת החיים שלהם קצרה יותר. בטווח הארוך, בגלל שרציתם לחסוך כמה שקלים על מטחנת בשר מקורית ואיכותית, תמצאו את עצמכם מוציאים יותר, בגלל שתצטרכו להחליף את המכונה ולקנות חדשה.
  3. בטיחות- מטחנת בשר לא מקורית מיוצרת מחומרים פחות איכותיים. מה שעלול להגביר את הסיכויים לתאונות עבודה.
  4. אחריות- כפי שכבר בוודאי הבנתם, שימוש במטחנה לא מקורית יביא עמו תקלות רבות. אם אתם רוכשים מטחנה שכזו, סביר להניח שגם האחריות תהיה בהתאם. רכישת מטחנת בשר מקורית כרוכה גם במתן אחריות לטווח ארוך.
  5. ניצול נתחי הבשר- מטחנה ברמה ירודה עלולה להביא לכך שמתוך הנתח אותו אתם טוחנים ישארו חלקי שאריות גדולים שלא יהיה ניתן להשתמש בהם, בעוד שבמטחנת בשר מקורית כמעט ולא נשארים שאריות.

 
לסיכום, מכשירים שנועדו לספק כמויות מזון אדירות, הן לא משחק ילדים. כמו שלא תתפשרו על איכות הבשר, אל תתפשרו על איכות המכונה שטוחנת אותו.

שתף ברשתות החברתיות: