מטחנת בשר היא אחד מהכלים החשובים ביותר בכל מטבח שמייצר כמויות גדולות של אוכל מדי יום. עוד לפני שנתייחס לאטליז שם מדובר במכשיר שהוא חובה, נעמוד על היתרונות הברורים שיש למטחנה במטבחים של בתי מלון, קייטרינג, מסעדות ובתי קפה המכינות ארוחות בשריות.

יתרונות למטחנת בשר

יעילות ודיוק- מטחנת בשר איכותית עוזרת לכם לייעל את תהליכי העבודה. יודע כל מי שמנהל מטבח כי זמן שווה כסף ולכן אם יש משהו שאתם לא רוצים שיקרה, זה שהעובדים שלכם יתחילו לשרוף זמן יקר בטחינה ידנית של הבשר. המטחנה מספקת תוצאות מדוייקות במהירות גבוהה ומאפשרת לכם לנצל את הזמן ולייצר כמויות מזון גדולות יותר.
 
נקיון ותחזוקה- שוק מטחנות הבשר טומן בחובו מגוון רחב של מכשירים. ממטחנות פחות איכותיות ועד ללא פחות מיצירת מופת. מטחנות איכותיות, כאלו שבנויות בצורה נוחה, יאפשרו לעובדים שלכם לנקות אותן בקלות, והרי כולנו מודעים לחשיבותה של מטחנה נקיה. הרי מטחנה שקשה יהיה לנקות אותה עלולה לצבור על שאריות הבשר חיידקים ובקטריות שיעברו לבשר הבא שיבוא עמם במגע – אתם לא צריכים את הלקוחות שלכם זועמים.
 
חסכון בכסף- את החיסכון בזמן העבודה כבר ציינו. עכשיו נדבר על חיסכון כספי. אתם יכולים לרכוש מהספק שלכם את הבשר כבר טחון ובכך כביכול לחסוך את זמן העבודה של העובדים שלכם, אך בטווח הארוך, אתם תופתעו לגלות כי אתם בעצם משלמים יותר, ועדיף לכם לקבל את הבשר כמו שהוא ולטחון אותו בעצמכם. בנוסף לכך, ברגע שיש לכם מטחנה, אתם אלו שאחראים על הכמויות ואין שום צורך להשתולל עם כמויות בשר שלבסוף ימצאו את עצמן בפח. 

מה חשוב לדעת לפני?

כאמור, קיים מגוון רחב של מטחנות בשר בשוק. הדברים שחשוב להבין לפני רכישה היא ראשית מה טיבה של המכונה. האם היא קלה לתפעול ולניקיון? מהי מידת הדיוק שלה? והכי חשוב, מה רמת הבטיחות שלה? בנוסף, מומלץ להיוועץ באנשי מקצוע שידעו להתאים את המטחנה הנכונה לפי הצורך הספציפי שלכם.

שתף ברשתות החברתיות: