כאשר מנהלים עסק – בין אם מדובר במסעדה או משרד עורכי דין – בסופו של דבר אחד מהדברים שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא כמובן נושא ההוצאות. לכן, כמו כל בעל עסק, גם במטבח אתם עושים בדיקה על כל מוצר שאתם מתכננים להכניס לשימוש השוטף, ובודקים היכן יהיה ניתן לחסוך בעלויות על מנת לשלם כמה שפחות (ולקבל כמה שיותר).
בעוד שאין ספק כי זאת גישה בריאה ונכונה, יש לקחת בחשבון שבמקרים רבים קניה זולה הופכת להיות קניה יקרה – בדיוק כמו אותה קלישאה ידועה שהזול עולה ביוקר. הנה כמה סיבות שיכולות לגרום לכך שאותו מוצר זול שאתם רוכשים, בסופו של יום, יוביל אתכם לשלם יותר ולהפסיד כסף.

אם נתמקד, לצורך העניין, במטחנת בשר, מוצר שהוא חשוב ודי הכרחי בכל מטבח אשר מספק כמויות גדולות של אוכל מדי יום, ניתן לראות כי בדיקות די שטחיות באינטרנט יאפשרו לכם לרכוש את המוצר מכל מיני אתרים ומקומות שלא בהכרח יספקו לכם מוצר איכותי. כמובן שגם רכישה של מטחנת בשר יד שניה היא אפשרית אך שימו לב להשלכות.

ברגע שאתם רוכשים מטחנה יד שניה או מטחנת בשר שמצאתם ברחבי הרשת רק כי המחיר שלה היה ממש זול, קורים מספר דברים:

הדבר הראשון- אתם מסתכנים באיבוד אחריות (נכון לגבי יד שניה).

הדבר השני- מטחנה זולה יכולה לגרום לכם לפשל דווקא מתי שאתם צריכים אותה. דמיינו מצב בו אתם בפיק של יום שישי בצהריים ובדיוק עכשיו המטחנה שקניתם מתקלקלת. מה יעשו הלקוחות שצריכים את הבשר שלהם טחון? יעברו למתחרים שלכם. נכון שגם מטחנה יוקרתית יכולה להביא לתקלות, אבל הסבירות שהדבר יקרה היא נמוכה יותר. בנוסף לכך, אם יש לכם אחריות תוכלו לדאוג לכך שהמטחנה תתוקן בהקדם.

הדבר השלישי- בטיחות. נושא הבטיחות הינו הנושא החשוב ביותר. אל תתפתו לעבוד עם מטחנת בשר שאיננה בטיחותית. כדאי לכם להשקיע מעט יותר בשביל לדעת כי אתם או העובדים שלכם, עובדים בצורה נכונה ובטוחה.

שתף ברשתות החברתיות: