קודם כל, בתור בעלי מטבחים חשוב להבין בכלל אם מטחנת בשר מתאימה לעסק שלכם והאם אתם צריכים אחת כזאת. כמובן שאנו ממליצים לכל מי שעוסק במזון, בין אם זה מנהלי מטבחים, קצביות, מטבח מוסדי, קייטרינג ומסעדות שמגישות, כמובן, בשר, להחזיק מטחנה שכזאת. אך אם אתם בית קפה שכונתי וקטן, יכול להיות שאין לכם באמת צורך במטחנה שכזאת. לכן הדבר הראשון שחייבים לקחת בחשבון זה שאכן יש לכם את הצורך.

אחרי שהבנו שכן, אתם צריכים מטחנת בשר, אלו הם הדברים שכדאי לכם לדעת לפני שאתם מבצעים רכישה:

סוגים שונים – עליכם להבין מה מתאים לכם. למטחנות הבשר יש סוגים שונים, מהירויות שונות וגדלים שונים. זאת לא חוכמה לקנות את המטחנה המרהיבה ביותר רק כי אתם בשוונג של רכישת ציוד למטבח. החכמה היא להתאים את המטחנה הנכונה לגודל המטבח שלכם, לפונקציונאליות שלו ולסביבת העבודה.

בטיחות – הדבר החשוב ביותר בכל הקשור לעבודה במטבח הוא כמובן נושא הבטיחות. חשוב לוודא כי מטחנת הבשר שאתם רוכשים היא מטחנה בטיחותית שקל ונוח לתפעל אותה. אתם בוודאי לא רוצים מטחנה שהעובדים שלכם יתחילו להסתבך עם ההפעלה שלה, מה שיכול לגרום לפציעות, חלילה. חשוב להקפיד כי המכונה בטיחותית ויותר מזה, חשוב מאוד לוודא כי אתם עוברים את ההכשרה הרצויה ויודעים כיצד לשלוט במטחנה כמו שצריך.

ניקיון – הדבר הבא שמגיע אחרי בטיחות וכמובן מתקשר אליו בצורה חד משמעית, זה כל נושא הניקיון. חשוב שהמטחנה אותה אתם רוכשים תהיה קלה לניקיון ותפעול. יותר מזה אתם חייבים לוודא כי אנשי הצוות שלכם מקפידים לנקות היטב את המטחנה. אם חס וחלילה יהיה מצב בו שאריות של בשר ישארו על הלהב, ייתפסו בקטריות וחיידקים ויעברו לבשר הטרי הבא שאתם עומדים לחתוך, אתם יכולים לגרום ללקוחות שלכם עוגמת נפש רצינית.
נקיון של המכשיר הוא חשוב ביותר. הקפידו על מטחנת בשר שקל ובטיחותי לנקות אותה.

אם אתם זקוקים למידע נוסף ומתלבטים לגבי המטחנה הרלוונטית עבורכם, אנחנו כאן כדי לעזור.

שתף ברשתות החברתיות: