מטחנת בשר היא ללא ספק אחד המוצרים החשובים ביותר בכל מטבח שמייצר כמויות אוכל גדולות. בין אם מדובר באיטליז, מטבח בבית מלון או מסעדה, היכולת להכין את הכמויות הדרושות והמדויקות היא קריטית.
 
מבחינת קצביות אין בכלל על מה לדבר. זהו מכשיר שסביר להניח עובד נון סטופ. מבחינת מסעדות ומטבחים מוסדיים שיש להם אפשרות לבחור בין לרכוש מספק חיצוני את הבשר הטחון או לטחון בעצמם, מדובר במכשיר שיכולות לו השפעות אדירות על העסק.
 
נניח ואתם רוכשים כמות מסוימת מספק חיצוני, הסבירות שתדייקו ולא תתקעו עם שאריות ועודפים, ברוב המקרים תהיה נמוכה. תהליך זה, יכול להוביל להפסדים כלכליים, שכן אתם נאלצים לזרוק כמויות גדולות של בשר טרי. מנגד, אם השליטה תהיה בידיים שלכם, תוכלו לנצל את הבשר בחכמה מבלי להיתקע עם עודפים שאין מה לעשות איתם.
 
בשוק קיימים סוגים שונים של מטחנות ועל מנת למצוא את המטחנה שתפגוש את הצורך הספציפי שלכם יש לבחון מספר דברים:
 
מיקום וגודל- אתם חייבים להכיר את המטבח שלכם מא׳ ועד ת׳, כדי שתוכלו לדעת כיצד לנצל את המקום שיש בו. מטחנות הבשר מגיעות בגדלים שונים, ולכן חשוב לבחור מטחנה שמצד אחד תדע לספק את העבודה ומצד שני תהיה פונקציונלית למטבח בו אתם עובדים. מטחנה שלא תתאים למיקום אותו אתם מייעדים לה תהיה פחות אפקטיבית.
 
צריכת חשמל- באופן טבעי אתם רוצים לחסוך בעלויות צריכה, ולכן חשוב לבדוק היטב מהי צריכת החשמל של כל מטחנה ששמתם עליה את העין. כיום ניתן למצוא מטחנות שנועדו לצרוך חשמל בצורה נמוכה יותר. זהו בהחלט אלמנט שיש לבדוק מקרוב.
 
קלות התפעול- אם יש דבר שאתם לא רוצים, זה לקנות מכונית עם הילוכים כשהנהגים יכולים להסתדר רק עם אוטומט. לכן, הקפידו לרכוש מטחנה שתהיה קלה לתפעול ויהיה קל להסביר כיצד להפעיל אותה.
 
ניקיון- חשוב לוודא כי המטחנה היא קלה ופשוטה לניקיון. הזנחה של מימד זה, יכולה להפוך למפגע בריאותי. הקלות שבה ניתן לנקות את המטחנה היא חשובה מאוד.

שתף ברשתות החברתיות: