מה הינו מסור לחיתוך דגים?

מסור לחיתוך דגים חשמלי, מהווה את הכלי אשר דרוש לכם באם הנכם צריכים לחתוך כמות רבה של דגים קפואים. מסור זה ייתן בידכם  לחתוך בכל מיני מידות של עובי, באופן של דיוק מקסימלי נתחים גדולים וקפואים של בשר עופות ודגים.

מה הינם ההיבטים שעליכם להעניק להם תשומת לב מרובה בזמן של  רכישת מסור לחיתוך דגים שרשרת?

קיימים מספר היבטים שעליכם להעניק להם תשומת לב מרובה בזמן של רכישת מסור לחיתוך דגים שרשרת, נביא לפניכם כעת את השניים הכי חשובים – בטיחות וכושר גופני ואף האורך של להב המסור.

בטיחות וכושר גופני 

מסור לחיתוך דגים שרשרת מהווה אחד מן הכלים הכי מסוכנים לעשיית שימוש ועשוי להסב פגיעה במידה ואין  עושים שימוש בו באופן מיטבי. כמו כן, משמעותי כי תבינו שבאמצעות  הקפדה על תפעול מיטבי ושימוש באמצעי ההגנה ההולמים אפשר למנוע את רוב הסכנות.כדאי לכם לקנות את המסור לחיתוך דגים הכי מתאים בשביל המטלה שברצונכם לבצע ולהתאבזר  בציוד מגן מתאים. בנוסף לכך, במידה ואינכם משתמשים ותיקים במסור לחיתוך דגים שרשרת, כדאי לכם לקנות מסור עם אמצעי הגנה אנטי קיקבק., עבור
הכושר הגופני שלכם קיימת משמעות ניכרת בבחירת המסור המתאים בשבילכם.
העבודה עם מסור לחיתוך דגים שרשרת היא עבודה תובענית ומאומצת, בשל כך משמעותי שתחושו בנוח עם המשקל והגודל של המסור.
מסור לחיתוך דג, אשר שוקל כשישה קילו, אולי אינו נשמע כבד יותר מדי, אבל במידה והנכם לא עושים כל פעילות ספורטיבית, יהיה לכם קשה להמשיך לשלוט במסור לאורך זמן כשהגוף יתחיל להראות סימני עייפות.

האורך של להב מסור לחיתוך דגים 

את אורך הלהב מודדים מבדל הלהב וכלה במקום הכניסה של הלהב למסור, מדובר באזור החיתוך. האורך הזה מגדיר לכם את הקוטר המרבי של הדג שהנכם עשויים לחתוך בחיתוך אחד. משמעותי להבין כי ניתן לחתוך דג גדול יותר עם להב קטן יותר, למעשה תידרשו לחתוך מכמה כיוונים. כגון – מסור לחיתוך דגים שבשביל לחתוך דג בקוטר רב למדי, תיאלצו לעשות שימוש של מסור עם מנוע חזק בפרט, אשר הולם בעיקר עבור חותכי דגים מקצועיים.
לחיתוך אפקטיבי ובטוח נדרש כי אורך הלהב יהיה בסביבות 2- 3 סנטימטר, אשר תוכלו לשאת את משקלו והוא יבצע את העבודה בפשטות והכי חשוב – עם המון בטיחות. 

ראו עוד: מכונה להכנת המבורגרים | מטחנת דגים | מסור לחיתוך דגים | פורסות | ציוד למטבח תעשייתי 

שתף ברשתות החברתיות: