אם אתם מחפשים מידע לגבי מסור סרט אתם כנראה אחד מ- 3 סוגי אנשים: כאלו שאוהבים סרטי אימה (ואז הגעתם למקום הלא נכון), כאלו שיודעים שצריכים משור סרט למסעדה, לאטליז או לחנות הדגים שלכם או שאתם עדיין מתלבטים ולא בטוחים איך משור סרט יכול לייעל את העבודה שלכם. אז אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בדברים.
נתחיל ממה זה בכלל משור סרט ולמה זה טוב. יש לכם דגים קפואים, נתחי עוף או בקר שצריך לחתוך ולנסר בדיוק מירבי? סכין הוא לא הפתרון אלא רק משור סרט איכותי. זה הכלי שיעזור לכם לבצע את החיתוך בצורה המדוייקת והמירבית ביותר.

עכשיו אחרי שהבהרנו מה זה, נבין למי זה מתאים.
פתחתם מסעדה קטנה או בית קפה שכונתי? מזל טוב, אבל כלל לא בטוח שזה הציוד שאתם צריכים. תשאלו את עצמכם עד כמה במהלך יום העבודה אתם עובדים עם בקר או עופות קפואים, והאם בכלל אתם צריכים לנסר אותם ולאיזה צורך. לרוב, מכשיר כזה יתאים למטרות אחרות, כמו המטרות הבאות:

בעלי קצביה, סופרים ודגים – אתם בהחלט הקהל של משורי הסרט. אתם נדרשים להכין כמויות גדולות של דגים ועופות על מנת שהלקוחות שלכם יוכלו לחזור הבית עם השלל, נכון? חיתוך באופן ידני גם לא יתן לכם תוצאה מדוייקת וגרוע מזה, הוא מסוכן מאוד ויכול לעלות לכם או לעובדים שלכם באצבעות. אם אתם אכן נמנים על סוג האנשים שמתפעל סופר שכונתי או קצביה, תעשו לעצמכם טובה, ותיהנו ממשור סרט איכותי שיחסוך לכם זמן יקר, ידייק לכם את ביצוע העבודה ובעיקר ישמור על האצבעות שלכם (במידה כמובן ואתם מתפעלים את המכשיר כמו שצריך ולא עושים שטויות).

בעלי מסעדות ומטבח מוסדי וקייטרינג – גם לכם, ככל הנראה, משור הסרט ישפר את תפוקת העבודה, אך במקרה שלכם, אנחנו יותר ממזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כדי להתייעץ האם משור הסרט אכן הוא המכשיר שאתם צריכים וכמובן איזה דגם וגודל יהיה הנכון ביותר עבורכם.

שתף ברשתות החברתיות: