בתפעול מטבח המייצר כמויות גדולות של אוכל או לחלופין אטליז המספק אין ספור מנות ביום, חשוב להצטייד במכשור החדש והיעיל ביותר, על מנת למקסם את יום העבודה ולספק את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר.
 
יהיה זה נכון להגיד, שאם המתחרים שלכם משתמשים באותם מכשירים שעוזרים להם לייעל את העבודה ולספק ללקוחות שלכם בדיוק את מה שהם צריכים, ואתם לעומת זאת נשארים מאחור ומשתמשים עדיין בכלים ישנים שגוזלים מכם זמן עבודה רב, אתם למעשה מפסידים.
 
אחד מאותם כלים שהופך את החיים של אטליז או מטבח מוסדי, למשל, להרבה יותר פשוטים הוא מסור הסרט לבשר שמסוגל לחתוך בדיוק מירבי חתיכות בשר, דגים ועוף. מסור הסרט מספק את הסחורה ומאפשר לעובדים לחסוך זמן יקר ולספק ללקוח בדיוק את המידה והכמות הרצויה.
 
אז אם אתם לפני רכישה של מסור סרט לבשר הנה מספר דברים שחשוב לכם לדעת לפני. 

עשה

במהלך הרכישה, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע על מנת שתקבלו את כל המענה שאתם צריכים. החל מהדרכה על המכשיר ועד לרמת הניקיון.
חשוב מאוד להקפיד לנקות את מסור הסרט לאחר כל שימוש. זכרו, מסור סרט שלא עובר תהליך של ניקיון יכול להכיל שאריות בשר, דגים או עוף שצוברים חיידקים. חיידקים אלו יעברו לנתח הבשר הבא, מה שעלול לסכן את בריאות הלקוחות שלכם. 

אל תעשה

אל תתפתו לרכוש מוצרים כמו מסור סרט בשר, יד שניה. ברגע שאתם רוכשים מכשיר כזה מאדם פרטי, אתם מסתכנים באיבוד אחריות. מכשיר ללא אחריות יעלה לכם כסף רב במידה והא מתקלקל. גם כי תצטרכו לשלם לאדם חיצוני שיטפל בבעיה וגם כי כל זמן שהמכשיר מושבת אתם פחות יעילים ועלולים להפסיד לקוחות.
 
לאחר שרכשתם, בשום מצב אל תתנו לאנשים שלכם להפעיל את מסור הסרט לבשר ללא שדאגתם כי הם יעברו הדרכה על תפעולה של המכונה. בתחום הזה לא חסרות פציעות שהיו יכולות להמנע על ידי הקפדה מדוייקת של נהלי הבטיחות. וודאו כי האנשים שלכם יודעים בדיוק מה לעשות. אל תתנו להם פשוט להפעיל אותה לפי ראות עיניהם.

שתף ברשתות החברתיות: