אם אתם לוקחים חלק במקומות כמו מלונות, מסעדות, חברות קייטרינג, קצביות או כל מקום שמייצר כמויות גדולות של מזון, אתם בוודאי מבינים את המשמעות בשימוש במסור סרט איכותי. אם הגעתם למאמר הזה סביר להניח שאתם מחפשים מסור סרט למכירה ולנו יש בדיוק את מה שאתם צריכים.
 
כפי שבוודאי אתם כבר יודעים, מסור סרט הוא הכרחי לכל ארגון בו כמויות המזון שנעשות הן בתדירות גבוהה. מסור הסרט מאפשר לחתוך בשר קפוא או דגים קפואים במהירות וברמת דיוק מקסימלית. בנוסף שימוש במסור סרט ירסק חלק לא נחוצים כמו עצמות.
 
לכן, כאשר אתם בוחרים את מסור הסרט שישמש אתכם במהלך העבודה, יש מספר אלמנטים שצריך להתייחס אליהם:

  1. עמידות- מסור סרט לא איכותי יכול לשבש לכם את שגרת העבודה. במידה והוא מתקלקל, אתם תצטרכו להמתין לטכנאי ולבזבז זמן עבודה יקר שבהרבה מאוד מצבים יבוא לידי ביטוי גם באובדן הכנסות. כשאתם מחפשים מסור סרט למכירה, אל תתפשרו על האיכות שלו, ויותר מזה תוודאו שיש לכם עליו אחריות. לחפש מסור סרט למכירה יד שנייה באינטרנט אומר שברוב המקרים, לא יהיו לכם אבא ואמא ולא יהיה מי שיקח אחריות על המכשיר במקרה של תקלות.
  2. משטח העבודה- משטח העבודה צריך להיות מספיק גדול בהתחשב, כמובן, בצורך שלכם וכזה שיוכל לעזור לכם לספק את העבודה ביעילות והמהירות האפשרית. לנו, למשל, יש מסורים עם שטחים בגדלים שונים המתאימים לכל סביבת עבודה. לדוגמא: משטח עבודה של 71*51 ס״מ או 60*48 ס״מ.
  3. כללי בטיחות- פעמים רבות מקלים בזה ראש, אך חשוב לוודא כי מסור הסרט המבוקש עומד בתקני הבטיחות האירופאים.
  4. ניקיון- אתם לא צריכים אותנו בשביל לדעת שהרי זמן זה כסף, לכן אתם לא רוצים לשרוף זמן רב על ניקיון של מסור הסרט. וודאו כי המכשיר שאתם מתכננים לרכוש יהיה קל לפתיחה ולניקוי.

זכרו, כשאתם עובדים עם מזון, אתם לא יכולים לעגל פינות. בדיוק כמו שלא תקנו בשר ברמה ירודה, ככה גם לא תרכשו מכשירים למטבח שאינם איכותיים. אל תתפשרו על איכות הכלים שעוזרים לכם לספק את העבודה.

שתף ברשתות החברתיות: