מסחטת מיצים תעשייתית – איכות ללא פשרות

היום, אף בית קפה לא יכול להרשות לעצמו לא להחזיק מיצים סחוטים. עם החביתה, אחרי הפסטה, לפני הסלט או אפילו ליד הקפה – מיצים סחוטים הולכים עם הכל, ולא סתם הם מהווים את אחד המוצרים הנמכרים ביותר בבתי הקפה. אם תשאלו את המלצרים שלכם, הם יוכלו לספר לכם שאחת השאלות ששואלים אותם הכי הרבה היא "האם המיץ סחוט במקום?",
ולתאר לכם את ההבעה המאוכזבת על פניהם של הלקוחות כאשר הם נענים שלא. מיד הם מעדיפים לרכוש קוקה קולה, הפוך או פשוט לבקש כוס מים מהברז.
אם אתם רוצים לתת ללקוחות שלכם את מה שהם מבקשים, אתם חייבים לדאוג שבבית הקפה תהיה מסחטת מיצים תעשייתית שתאפשר לכם למכור מיצים סחוטים טריים וטעימים בכל עת וללא תלות בתרכיזים למיניהם.

4 טיפים לרכישת מסחטת מיצים תעשייתית

לפני שאתם רוכשים את המסחטה הראשונה שאתם רואים, כדאי שתמשיכו לקרוא. יש לנו ארבעה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור את מסחטת המיצים שתתאים בדיוק לעסק שלכם. אז מהן ארבע התכונות של מסחטת מיצים תעשייתית מושלמת?

יעילות

מסחטת מיצים חייבת להיות יעילה. אם תרכשו מסחטה שעובדת בצורה מאוד איטית, או לא מבצעת היטב את תהליך הסחיטה ומאלצת אתכם לזרוק פירות שניתן עוד לסחוט לפח – כנראה שתמצאו את עצמכם חוזרים מהר מאוד למיצים הקנויים וללקוחות המאוכזבים. חשוב לקנות מסחטה שתהיה חסכונית ותאפשר לכם להשתמש בכל המיץ שיש לפרי להציע.

נוחה לתפעול

העובדים שלכם הם אחד הנכסים העיקריים שלכם, ואתם לא רוצים לשגע אותם. בסופו של דבר, הם אלה שמפעילים את המכונה, ועל מנת שיעשו זאת במהירות הרצויה חשוב שהמכונה תהיה נוחה לתפעול עבור כל העובדים: גבוהים, נמוכים, חלשים, חזקים.

עמידה

אתם לא רוצים למצוא את עצמכם תקועים יום בהיר אחד ללא אפשרות לסחוט מיצים טבעיים עקב תקלה במסחטה, כך שחשוב לשים דגש על מרכיב העמידות. מסחטת מיצים טובה יכולה ללוות אתכם שנים קדימה, כך ששווה להשקיע מלכתחילה במכונה איכותית.

קלה לניקיון

ניקיון הוא אחד הדברים הכי חשובים בכל בית עסק בתחום המסעדנות. כדי להיות בטוחים שאתם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, חשוב לרכוש מסחטה שלעובדים יהיה קל ונוח לנקות. 

ראו עוד: ציוד מטבח תעשייתי | מכונות להכנת המבורגר | מטחנות | פורסות

 

שתף ברשתות החברתיות: