איך בוחרים מסחטת תפוזים מקצועית – טיפים לבחירה נכונה

מסחטת תפוזים מקצועית – אם בעבר הוצעה לנו מסחטת תפוזים ידנית פשוטה, הרי שכיום הסיפור הוא אחר, ומאז שנכנסה לעניין גם הטכנולוגיה המתקדמת והחדשה בחירתה של מסחטת תפוזים מקצועית היא משימה לא פשוטה. אפשר למצוא מגוון רחב של מסחטות מיצים באיכות גבוהה מאד, מסחטות מקצועיות שבהן משתמשים לרוב בבתי קפה ובמסעדות השונות. איך בוחרים מתוך המגוון הרחב הזה את המסחטה שתענו במדויק על כל הצרכים, זו שתשרת אותנו לאורך שנים? הנה, כמה טיפים לבחירה נכונה:

מסחטת תפוזים – לכל אחד יתאים משהו אחר

  1. מה התקציב – אחד ההבדלים הבולטים בין מסחטות המיצים המקצועיות של היום בא לידי ביטוי בעלות. ככל שמסחטת המיצים מקצועית, איכותית ומתוחכמת יותר, מחירה יהיה גבוה יותר. ולכן, ולו כדי לקצר תהליכים ולא לבזבז זמן בחיפושים, מומלץ מאד להגדיר את התקציב, את אותו סכום כסף שאותו ניתן להקצות לטובת המסחטה.
  2. האופן שבו פועלת המסחטה – הבדל נוסף בין המסחטות בא לידי ביטוי בפונקציות השונות שהן מציעות וגם האופן שבו הן פועלות. ישנן מסחטות המסתובבות לשני הכיוונים, מה שהופך את הסחיטה ליעילה יותר, בעוד שאחרות מסתובבות לכיוון אחד. ישנן מסחטות חזקות ועם הספק גבוה מאד, מה שמשפר מאד את אופן סחיטתן, בעוד שאחרות פחות. לאלה, המתכננים להשתמש לא מעט במסחטת המיץ, כדאי מאד לחפש מסחטות חזקות, עמידות וגם בעלות הספק גבוה.
  3. הגודל שלה – המטבח המקצועי עמוס בציוד ובכלים שונים המשרתים את העובדים בו ביום יום. הכלים והציוד נבדלים אלה מאלה, בין היתר, גם בגודל שלהם ובמקום שאותו הם תופסים. חשוב, מצד אחד, שמסחטת המיצים שאותה קונים תהיה קומפקטית מבחינת מידותיה, אך מבלי שהדבר ישפיע על איכותה. יחד עם זאת, אפשר כיום למצוא מסחטות תפוזים מקצועיות מאד הנחשבות לקטנות יחסית ובו זמנית גם איכותיות ומומלצות מאד.

רוצים להתחדש במסחטת מיצים טובה ואיכותית, כזו שתשרת אתכם כהלכה בזמן העבודה ותאפשר לכם להכין במהירות וביעילות מיץ טעים לאורחים? מקינטו – מיכון מזון מתקדם בע"מ היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לסקירת המוצרים שהיא מציעה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 077-8045491

מקינטו ציוד למטבח תעשייתי – איכות ללא פשרות

שתף ברשתות החברתיות: