אם אתם עוסקים בתחום המזון ומתפעלים מטבח מוסדי, קצביה, סופר שכונתי או חנות דגים, כנראה שכבר שמעתם מזמן על משור הסרט. אם אתם עדיין לא יודעים כיצד המכשיר הנהדר הזה יכול לעזור לכם, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. בנוסף, תוכלו למצוא כאן גם מספר טיפים לתפעול נכון, ניקיון  ברמה מעולה וכמובן רכישה איכותית.

נתחיל מהסיבות

דבר ראשון, חשוב להבין מה ייעודו של משור הסרט. יש לכם נתחים קפואים של בשר בקר, עופות או דגים ואתם צריכים לרסק אותם בצורה מדודה ומדוייקת? משור הסרט הוא בהחלט הפתרון עבורכם. במקום שתנסו את מזלכם עם סכינים חדים שעלולים לגרום לכם להיפצע, משור הסרט מבצע את העבודה בצורה מהירה ויעילה.
 
דבר שני, כאנשים שמשרתים לקוחות בתחום המזון, אם יש דבר שבוודאי חשוב לכם זה נושא היעילות. אם אתם לא תוכלו לספק את המוצר המדוייק והאיכותי ביותר עבור הלקוחות שלכם, לא יחלוף זמן רב עד שהם יעברו למתחרים שלכם. לכן, משור סרט יעזור לכם לבצע את העבודה מהר יותר ולפי דרישת הלקוח.

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים משור סרט?

רכישה של כלי עוצמתי שכזה לא יכולה להתבצע בקלות דעת. אתם יכולים למצוא משור סרט יד שניה באינטרנט, אבל במקרה כזה כנראה שלא יהיו לכם ״אבא ואמא״. ברכישת מוצר כזה, מומלץ שתהיה לכם אחריות ויותר חשוב מזה, מקום שיסביר לכם בצורה מפורטת כיצד לנצל ולמקסם את יכולות המכשיר.
 
זכרו, מדובר במכשיר שאי אפשר להשתשמש בו בזלזול שכן הוא יכול לגרום לתאונות במידה ומקלים ראש. הקפידו לעבור הדרכה מדוייקת על המכשיר.
 
דבר נוסף שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא את נושא הניקיון. בחרו במשור סרט שקל לנקות אותו בביטחה. אם חתכתם דגים או בשר ולא טרחתם לנקות את המכשיר, מהר מאוד השאריות יצברו חיידקים שיעברו הלאה, מה שיגרום לכם למפח נפש גדול מול לקוחותיכם.
 
היעזרו רק במקצוענים, ואל תרכשו מוצרים רק על סמך מחיר.

שתף ברשתות החברתיות: