מטבח מוסדי, כזה שמייצר כמויות אדירות של מזון כל יום, בדרך כלל מכיל את אותם הדברים. לכולם יש מדיח, לכולם יש פלנצ׳ה, לכולם יש את מה שלכולם יש. יחד עם זאת, אין הדבר אומר שלכולם יש את את הדברים הקטנים שהופכים את העבודה להרבה יותר יעילה. במאמר זה נעבור איתכם על מספר אלמנטים שבמבט ראשון יראו לכם כמיותרים, אך מהר מאוד תבינו כי מדובר בציוד שרצוי מאוד שתחזיקו, מכיוון שהוא יכול לעזור לכם לקצר את התהליכים, לעבודה בצורה נקיה יותר ובעיקר לעזור לכם לספק את התוצרים שלכם בעילות ואיכות גבוהה.

הציוד שאתם חייבים שיהיה לכם

מכונות ואקום ושקיות לאריזה בוואקום- מכונת ואקום יכולה להאריך את חיי המוצרים שלכם ובכך לחסוך מכם כמויות אוכל שנזרקות לחינם לפח. חשוב להקפיד כמובן גם על שקיות נכונות, ובזכות העובדה כי קיים מגוון גדול של שקיות בגדלים ובעוביים שונים, תוכלו לעשות בהם שימוש שיעזור לכם להאריך את חיי המדף של המוצרים שלכם.
 
פורסות לנקניקים וגבינות- למה לחתוך באופן ידני ולבזבז זמן כשאפשר להעזר במכונות מתקדמות שיספקו לכם בדיוק את הכמות הנדרשת ויעזרו לכם לצמצם את כמות השאריות שנותרת לכם? פורסות אלו חוסכות זמן עבודה יקר ומאפשרות לכם שליטה על הגדלים והכמויות שיוצאות מהמטבח המוסדי שלכם.
 
ארון חיטוי לסכינים- חיטוי סכנים הוא הכרחי וחשוב. אתם לא רוצים להיות הסיבה לכך שאישה בהריון סובלת עכשיו מכיוון שהעברתם את הסכיון שלכם מהדג הנא למנת הבשר שאתם מכינים לה. נכון, אפשר לשטוף אחרי כל פעולה את הסכין בצורה ידנית, אך אנחנו רוצים להגיע למקסימום תוצאה במינימום זמן. ארון חיטוי לסכינים כזה שעומד בדרישות משרד הבריאות הוא חלק מהציוד שלא כדאי לכם לוותר עליו.
 
קוצץ ירקות- ירקות הם חלק בלתי נפרד כמעט מכל ארוחה וכמעט מכלל הלקוחות שלכם. קוצץ ירקות איכותי יספק לכם כמויות אדירות של ירקות חתוכים מהם תוכלו להכים את הסלטים שאתם מגישים וכל זה מבלי לבזבז אנרגיה, מאמץ וכוח אדם.

שתף ברשתות החברתיות: