המטבח שלכם זקוק לפורסת נקניק או גבינה. אנחנו במקינטו, ציוד למטבח תעשייתי מספקים כבר שנים פורסות למגוון בתי עסק מתחום המזון. בחירת פורסת נקניק נכונה למעדניה יכולה להיות קריטית. הנה כמה נקודות למחשבה לפני שאתם בוחרים פורסת נקניק או גבינה. 

מה חשוב בבחירת פורסת נקניק או גבינה

למי מיועדת הפורסת 

יש הבדל בין פורסת נקניק למעדניה הנמצאת בחלל המעדניה לעומת פורסת נקניק המומקמת בחדר צדדי במסעדה – חשבו את מי ומה מיועדת לשרת הפורסת. במידה והפורסת מיועדת למעדנייה אנו ממליצים לבחור בפורסת שקטה במיוחד. 

בטיחות קודמת לכל 

פורסת נקניק היא מכונה סופר חדה. חשוב לבחור בפורסת בטוחה. זכרו כי. במטבח ובמיוחד במטבח תעשייתי בטיחות קודמת לכל. כל הפורסות גבינה או נקניק שאנו מציאים למכירה סופר איכותיות ובטיחותיות. 

מגוון החיתוכים

פורסת נקניק  בדרך כלל פורסות עד עובי מסויים. בדקו מה נכון עבורכם לטווח המידי ולטווח הארוך.  היועצים שלנו מבינים מעולה ודואגים לספקים רבים. אתם מוזמנים להיועצות עם המובילים בתחום. 

מהירות 

פורסת נקניק במעדנייה צריכה להיות מהירה יותר מפורסת המומקמת במסעדה בה ניתן לערוך הכנות מראש. 

תחזוקה קלה

ניקיון הוא אחד מהיסודות של כל מטבח תעשייתי. תחזוקה קלה של פרוסות מבטיחה פחות עבודה בניקיון הפורסות, פחות קלקולים ועיכובים במטבח ובמעדניה. 

פורסת נקניק  – מה הדגם הנכון עבורכם? 

יש לנו מגוון רחב של פורסות נקניק וגבינה. אנו ממליצים לכם לבדוק את הדגם הבא – פורסת נקניק  350 מ”מ תוצרת איטליה – OMS פורסת 350 מ”מ אוטומטית מונעת גיר, מאפשרת חיתוך קל, מהיר ומדויק. הפורסת מונעת רצועה. מתאימה בעיקר לחיתוך נקניק. מכונה שקטה, פשוטה להפעלה ונוחה לפירוק וניקוי

מקינטו – ציוד למטבח תעשייתי.  

אנו במקינטו מספקים מגוון שירותים לבתי עסק בתחום המזון כמו ציוד לאטליזים ומעדניות, ציוד למסעדות ובתי קפה, ציוד למפעלי בשר ומטחנות בשר תעשייתי. אנו מכירים לעומק את ענף המזון והניסיון הרב שלנו בתחום מאפשר לנו, כבר שנים, להעניק שירות מנצח ויחס אישי ללקוחותינו.

שתף ברשתות החברתיות: