פותחת בצק איטלקית R40E - מקינטו

פותחת בצק איטלקית R40E

פותחת הבצק האיטלקית היא בעלת שתי דרגות חזקה ואמינה. מיועדת לפתיחת בצק פיצה, לחם, עוגות וכו'. המכונה אינה מחממת את הבצק ושומרת על מאפייניו. ניתן לכוון את העובי לפתיחה.

מאפיינים::

חשמל- חד פאזי
משקל בצק לעבודה בגרמים- 100-400
קוטר פיצה- 40 ס"מ
עובי בצק במ"מ- 0.5-5.5

ציוד אפיה

פותחות בצק מקצועיות - לחסוך זמן עבודה יקר

פותחות בצק מאפשרת כיום לפתוח בצקים ולרדד אותם בצורה הטובה, הקלה, המהירה והנוחה ביותר ולא משנה מהי המסה שלהם. השימוש בפותחת הבצק הרגילה או האוטומטית מאפשר למעשה לטפל בכל בצק בעדינות, לשמור על העדינות שלו וזאת בהתאם לכל סוג של בצק, לעובי הבצק הרצוי, לסוגי המאפים שמעוניינים להכין מהבצק ועוד. 

ניתן למצוא כיום סוגים שונים של מכונות פותחות בצק אשר מציעים תוכניות רידוד מגוונות לרבות מהירויות עבודה משתנות, בחירת עובי בצק בהתאם לסוג הבצק ובהתאם למרכיבים שלו, סוג המאפה ועוד ועל כן אין ספק שחשוב לבחור מבין המגוון המוצע את פותחת הבצק המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

מהם היתרונות של פותחות בצק?

פותחות בצק מהוות ללא ספק מוצר חובה בכל קונדיטוריה, מאפייה ואף כציוד למטבחים תעשייתיים שכן, באמצעות הכלי המדובר ניתן לפתוח בצורה קלה, נוחה ומהירה את כל סוגי הבצקים. אין ספק שעבודה במטבח תעשייתי היא לא פשוטה. בין אם מדובר על בישול ובין אם מדובר על אפייה, הצורך להתמודד עם כמויות גדולות של חומרי גלם, דורשת שימוש בכלי מטבח מיוחדים. 

על כן, היא מהווה את הבחירה המושלמת למטבח תעשייתי שכן, במקום להתמודד באופן ידני עם פתיחת בצק  בכמות גדולה, ניתן פשוט להשתמש בפותחת הבצק שתעשה את העבודה בצורה הרבה יותר טובה ומהירה. גם התוצאה שתתקבל תהיה טובה יותר ללא ספק באמצעות שימוש בפותחת הבצק.

סוגי פותחות לבצק

כאמור, כיום ניתן למצוא סוגים שונים של פותחות לבצק. חשוב מאוד להקפיד על פותחת בצק העשויה מחומר גלם איכותי ועמיד. יש לבדוק האם פותחת הבצק עשויה מפלדת אל חלד וכן אלומיניום עם מסגרת מחוזקת וכן מתגי תפעול נוחים וידידותיים למשתמש. ניתן למצוא גרסאות של פותחת בצק להפעלה ידנית או להפעלה אוטומטית. 

הפותחת הידנית מאפשרת לכל אופה לקבוע את גובה הבצק ועובי הבצק באמצעות ידיות תפעול ידניות. כמו כן, ניתן לקבוע את כמות הפעמים שבהם הבצק יעבור בפותחת הבצק. פותחת הבצק האוטומטית רלוונטית למגוון סוגי בצקים שונים וכן למגוון תוכניות אפייה. מדובר על כלי אשר יש בו מסך מגע לתפעול נוח שמאפשר לכל אופה לקבוע מראש מהי תוכנית העבודה הרצויה לפתיחת הבצק וזאת בהתאם לעובי של הבצק ועוד. כמו כן ניתן לקבוע כמה פעמים לרדד את הבצק ועוד.

אולי תאהב גם את המוצרים הבאים: