אם יש לכם כבר ניסיון בתפעול של מטבח גדול המייצר כמויות מזון ענקיות מדי יום ביום, אתם בוודאי יודעים כי מעבר לכל הציוד הבסיסי והמובן מאליו, אלו הם דווקא המוצרים הקטנים והמשלימים שהופכים את העבודה לזריזה, שוטפת, ומהנה יותר.
לכם בתור האחראים על המטבח המוסדי יש למעשה שתי מטרות: אחת היא לתת שירות טוב ואיכותי לקהל הלקוחות שלכם, כמובן, אך אתם גם צריכים לספק סביבת עבודה בטוחה, נעימה ואפקטיבית גם לעובדים שלכם. למעשה אתם גם נותנים שירות לעובדים שלכם. ברגע שהשירות שהם יקבלו מכם יהיה מקסימלי, ככה הם יוכלו לספק ללקוחות שלכם את השירות שמגיע להם.
בדיוק מסיבות אלו, חשוב להקפיד כי הציוד למטבח המוסדי שלכם לא מסתכם רק בדברים הברורים מאליהם שיש בכל מטבח. עוד לפני שניתן לכם טיפים לציוד שיכול להיות אפקטיבי וליתרונות שלו, חשוב לקחת דבר אחד בחשבון וזה נושא התכנון במטבח.

הרצון לספק סביבה איכותית לעובדים שלכם הוא רצון מבורך, אך לצד האיכות, סביבת העבודה חייבת גם חייבת להיות אפקטיבית ובטוחה, ככה שעם כל הרצון הטוב, הדבר הראשון שאתם חייבים לעשות הוא לתכנן את המטבח ולבדוק את הפונקציונליות שלו והיכן כל מכשיר יעמוד.
אם, למשל, אתם מתכוונים לרכוש מוצר שמצריך חיבור לחשמל, וודאו כי אתם יכולים למקם אותו בעמדה קרובה לנקודת חשמל. אתם ממש לא רוצים כל מיני כבלים חשמליים שישתלשלו לכם על הרצפה בזמן העבודה. התאונות שיכולות להתרחש במצב כזה בוודאי כבר ידועות לכם.

אז אחרי שווידאתם כי המרחב שלכם מתוכנן בצורה נכונה, הנה מספר פריטים שבוודאות ישדרגו את המטבח שלכם, ויהפכו אותו למהיר יותר ואיכותי יותר:
ארון חיטוי לסכינים- במקום להסתכן בלשכוח לשטוף כל סכין אחרי כל פעולה, ארון חיטוי לסכינים "יסגור לכם את הפינה".
מכונה לניקוי תפוח אדמה וגזר- במקום לבזבז לעובדים שלכם את הזמן בלקלף ולנקות את תפוחי האדמה, מכונת הניקוי תעזור להם לחסוך זמן יקר.
פורס גבינה ונקניקים – במקום לשלם יותר על בשר פרוס, תפרסו את הבשר בעובי ובכמויות שאתם צריכים בכל רגע נתון. 

שתף ברשתות החברתיות: