ציוד למטבח המוסדי – סוף מעשה במחשבת תחילה

יש לכם מטבח מוסדי שמספק כמויות מזון גדולות מדי יום? אתם בוודאי יודעים כי הדרך הטובה ביותר לספק את הסחורה, היא צוות עובדים מרוצה שמצליח לעבוד בסביבת עבודה נעימה ופונקציונאלית. אף על פי שיש לנו את כל הציוד שאתם צריכים למטבח המוסדי שלכם, לפני שאתם נכנסים לטירוף של רכישות, הכנו עבורכם את המאמר הבא כדי שלפני שאתם מתחילים לקנות תקחו בחשבון את הצעדים הבאים.

חשיבות סביבת העבודה – במטבחים 

סביבה בטוחה – לא פעם יוצא לנו להתקל במצבים בהם בעלי המטבח רוכשים ציוד שלא בהכרח מתאים לחלל העבודה שלהם. מה שקורה לאחר מכן הוא שמחפשים פתרונות כביכול יצירתיים אבל בפועל הם פשוט מסוכנים עבור הצוות. הרי רוצים את המכשיר ולא רוצים להחזיר אותו אז פשוט שמים אותו באיזשהי פינה או מעל מוצר אחר. פעולה מסוג זה יכולה לפגוע בעובדים שלכם וזה הדבר האחרון שאתם הרי רוצים.
 
סביבה פונקציונלית – אמנם אתם מקפידים על כללי הבטיחות, אבל כל המטרה בציוד הוא שהוא יעזור לכם להגיע לתוצאות הרצויות מהר יותר, לכן חשוב מאוד להקפיד כי כל מכשיר מונח במקום ייעודי שמתאים לחלל העבודה ויוצר אפקטיביות מבחינת העובד. למשל, אם עובד זקוק לכמה מכשירים במקביל באותו הרגע, לא יהיה הגיון להציב אחד בקצה אחד ואת השני בקצה השני רק כי שם היתה נקודת חשמל, לצורך העניין.
 
תקפידו כי המטבח מנצל את השטח שלו וכל המשכירים נמצאים במקומות הריאליים שיאפשרו לעובדים להיות יעילים ולעבוד בצורה נוחה יותר.
 
תקשיבו להמלצות אבל אל תסתנוורו – לא מעט פעמים בעלי מטבח שומעים מקולגות על מכשיר כזה או אחר ורצים לרכוש אותו בעצמם. חשוב להיוועץ עם איש מקצוע שיבין את הצורך שלכם וידע להתאים את המכשיר או מכשיר דומה לו לצרכים הספציפים שלכם ושל המטבח שלכם.
 
וודאו כי אתם עוברים הכשרה ומבינים היטב כיצד להשתמש בכל מכשיר – אתם אלו שתעבירו את ההנחיות לעובדים שלכם. אתם צריכים לדעת כיצד לתפעל את הציוד, כאשר אתם רוכשים ציוד למטבח המוסדי וודאו כי אתם מקבלים הסברים מפורטים. 

מקינטו ציוד למטבח תעשייתי – איכות ללא פשרות

שתף ברשתות החברתיות: