איזה ציוד מטבח תעשייתי שעוסק בבשר צריך

מטבח תעשייתי הוא מטבח גדול מאוד שבו מכינים כמויות גדולות של אוכל. ניתן למצוא מטבחים מוסדיים או תעשייתיים בפנימיות, בצה"ל, במסעדות גדולות, בבתי מלון, באולמות אירועים, בחברות קייטרינג ועוד. הציוד הנדרש למטבחים תעשייתיים איננו דומה לציוד הנדרש עבור מטבח רגיל. בכדי להכין ולבשל כמויות גדולות של אוכל יש צורך ראשית כל בציוד גדול ושנית, בציוד שיהפוך את הפעולות הקולינריות לנוחות, קלות ויעילות יותר.

איזה ציוד כדאי לרכוש עבור מטבח תעשייתי שעוסק בבשר?

אם יש לכם מטבח של חברת קייטרינג שמציעה אוכל בשרי, מטבח תעשייתי של מפעל כלשהו או של מסעדה בשרית, אתם בוודאי יודעים שבכדי להכין כמות משמעותית של אוכל בשרי עליכם לרכוש עבור המטבח ציוד יעיל ואיכותי כגון: מטחנות בשר תעשייתיות אשר יאפשרו לטחון כמויות גדולות של בשר לצורך שימוש, מסור בשר איכותי וגדול שיאפשר לחתוך את הבשר לחתיכות הנדרשות לצורך בישול או ביצוע כל פעולה קולינרית, מרכך בשר שתפקידו לרכך סוגי בשרים שונים טרם בישול ועוד. כאמור, את כל הציוד המדובר ניתן למצוא גם במטבח הביתי, אך ההבדל הוא שבמטבח התעשייתי הציוד המדובר הרבה יותר גדול ומאסיבי ומאפשר לבצע את הפעולות הנדרשות בכמות גדולה ומשמעותית של חומר גלם.

כיצד רוכשים בצורה הטובה ביותר ציוד למטבח תעשייתי?

אם אתם מנהלי מטבח תעשייתי או מנהלי רכש של מטבח מעין זה, אתם  בוודאי מבינים שבכדי שהציוד שתרכשו יממש את מטרותיו בצורה הטובה ביותר יש לבחור בו בקפידה. על כן, טרם רוכשים את הציוד יש לוודא כי מדובר על ציוד איכותי שיעמוד בכל האתגרים של מטבח תעשייתי. המטרה היא שהציוד ישמש אתכם לאורך זמן  בצורה הטובה ביותר מבלי להיפגם  או להינזק. שנית, חשוב מאוד לבחור בציוד בטיחותי. אין לרכוש ציוד מחברה לא מוכרת או לא מספיק אמינה שכן, אתם יכולים לסכן את מי שעובד במטבח בעבודה עם ציוד לא מספיק איכותי. מעבר לכך, חשוב שתתאימו את סוג הציוד למטבח התעשייתי המבוקש לכם בהתאם לסוג המטבח. יש הבדל בין מטבחים חלביים לבשריים מבחינת הצורך שלהם בציוד ויש לשים על כך דגש טרם בוחרים את הציוד הרלוונטי למטבח.

 

שתף ברשתות החברתיות: