עיבוד בשר

כיום עסקים רבים בתחום המזון כבר הבינו את החשיבות שבאחזקת ציוד מקצועי במטבחים.
כדי להצליח להוציא את המנה המושלמת עבור הלקוחות נדרשת חשיבה יצירתית, כזאת שיוצאת מחוץ לקופסא כדי שתמשוך את העין של הלקוח. יצירתיות אכן חשובה בעבודה עם מזון בכלל ובשר בפרט ,אך בסופו של דבר הטעם והמרקם הוא שיקבע את הצלחת המנה.
בעבודה עם  בשר חשוב להתייחס לפרמטרים רבים כמו: איכות הבשר, האם הופשר באופן הנכון?, תהליך עיבוד הבשר, עמידותו בתנאי טמפרטורות שונות ועוד.
טיב הבשר והפשרתו הן חשובים מאוד בדרך להפקת המנה המושלמת, אך ציוד מטבחי איכותי שיעבד את הבשר בצורה הטובה ביותר הכרחי ,בכל מטבח מוסדי.

עיבוד בשר- יתרונות

עיבוד בשר הנעשה ע"י מכונות איכותיות מספקות דיוק מרבי בעבודה ולכולם ידוע שכשעובדים עם בשר אין מקום לטעויות!
חסכון בזמן ובכוח אדם- כל מנהל מבין את החשיבות הגדולה בחסכון בכוח אדם, ומכונות איכותיות לעיבוד מזון עושות את העבודה בצורה איכותית ,מדויקת ומהירה הרבה יותר מכל עובד שהיה עושה את העבודה באופן ידני.
חברת מכינטו מספקת מגוון רחב של מכונות לעיבוד בשר החל ממכונות למילוי נקניקיות חשמליות וידניות, ועד מכונות ליצור המבורגרים או קציצות.
כל המכונות בחברת מכינטו מספקות את כל הפתרונות למטבח ומלוות באחריות מהשלבים ההתחלתיים של ההפעלה ועד לשלבים מתקדמים יותר של התחזוקה השוטפת.
 
עיבוד הבשר הוא רק חלק מהתהליך, אריזת הבשר חייבת להיעשות בצורה קפדנית, כדי לוודא שמירה על טריות הבשר לאורך זמן ובכך תאריך את חיי המדף שלו.
 
אריזה הכרחית בכל מטבח היא אריזת וואקום.
חברת מכינטו מספקת מגוון רחב של פתרונות לכל השלבים ההכרחיים בתהליך עיבוד הבשר ואריזתו.
אם איכות, דיוק ,ושלמות חשובים לכם מכינטו זה המקום עבורכם.

שתף ברשתות החברתיות: