אם אתם עדיין לא בטוחים האם אתם זקוקים למשור סרט – הגעתם למקום הנכון. הנה כמה סיבות שכנראה יעזרו לכם להבין כי מדובר במוצר שהוא חובה עבורכם:

הסיבה הראשונה לכך שמסור הסרט הוא מכשיר אפקטיבי ביותר נעוצה בעובדה כי מדובר במכשיר איכותי אשר יעזור לכם לנסר בשר, עופות ודגים במהירות והכי חשוב ביעילות. יש לכם אטליז? אתם לא יכולים לוותר על המכשיר הזה.

הסיבה השניה- תנו ללקוחות שלכם מה שהם רוצים. אם מסור הסרט הוא הכלי שיעזור לכם לדייק בחיתוך ולספק עבור הלקוחות שלכם את התוצאה עליה הם מוכנים לשלם, למה שתנסו כל מיני דרכים שיקחו יותר זמן ויביאו לתוצאות פחות מדוייקות? אם אתם לא תוכלו לספק ללקוחות שלכם בדיוק את מה שהם רוצים, אל תתפלאו אם תראו אותם מהר מאוד מתייצבים אצל המתחרים שלכם.

הסיבה השלישית- חסכון משמעותי בזמן. במקום להיכנס לקרבות האבקות עם המזון הקפוא שלכם ולגרום לתורים ארוכים שיגררו חוסר שביעות רצון מכם, מסור הסרט עוזר לכם לתקתק תהליכים ולבצע את העבודה במהירות.
שירות טוב, מהירות וסיפוק צרכי הלקוח, הם אלו הגורמים שיעזרו לכם לספק את הסחורה.

מה חשוב לוודא לפני שרוכשים מסור סרט?

אחריות- האם החברה המספקת לכם את המוצר גם מספקת אחריות? ולכמה זמן? האם יש לה שירות תיקונים והאם היא זמינה עבורכם? מוצרים שנרכשו, למשל, כיד שניה, יאבדו ככל הנראה את האחריות עליהם. מה יקרה במצב בו מתקלקל המכשיר? וודאו היטב כי יש לכם אחריות מקיפה.

ניקיון- את מסור הסרט חשוב לנקות בצורה מקסימלית. אסור בשום פנים ואופן לקחת את הצ'אנס "שיהיה בסדר". שאריות המזון יכולות להתקע במסור, וללא ניקיון, הן גם יכולות להתחיל לצבור בקטריות שיעברו לבשר הבא אותו תרצו לנסר. התוצאה תהיה לא נעימה עבורכם וגם לא עבור הלקוחות שלכם.

בטיחות- לא להתפשר על מסור סרט! מדובר במכשיר שמחייב הבנה וידע כיצד לתפעל. וודאו כי העובדים שלכם עברו הדרכה והסבר מפורט כיצד לעבוד עם מסור הסרט.

שתף ברשתות החברתיות: