ציוד מטבח – כל מטבח חייב ציוד כזה 

ציוד מטבח מגיע בהמון תוצרות – יש לכם מסעדה ואתם תוהים מהם הם המכשירים שאתם חייבים לצייד אותה בהם? מעבר למכשיר גריל, פלנצ׳ה מקררים ושאר המוצרים הברורים מאליהם? אנחנו נעזור לכם לעשות סדר ולהבין אילו מוצרים אתם חייבים להחזיק.
 
פורס גבינה חשמלי – למה לשלם יותר כשאפשר לחסוך? כשאתם מזמינים מהספקים השונים שלכם גבינה פרוסה אתם הרי משלמים יותר. בהתחשב בעובדה שהמטבח שלכם לא הולך לעבוד רק למשך תקופה קצרה, אתם צריכים לחשוב כיצד כל מכשיר שאתם רוכשים הופך להיות הוצאה שמחזירה את עצמה ומשתלמת עבורכם. פורס גבינה חשמלי הוא בדיוק מאותם מכשירים שבמבט ראשון חושבים שאין בהם צורך, אך במבט שני מבינים עד כמה שהוא חשוב. אז מצד אחד הוא יחסוך לכם כסף בטווח הארוך, אבל חשוב לא פחות: הוא יעזור לכם לקצץ בשאריות שאתם נאלצים לזרוק מדי יום. עם פורס גבינה חשמלי אתם שולטים על הכמויות הנדרשות לאותו הרגע בדיוק.
 
מטחנת בשר – כל מה שכתבנו על פורס הגבינה החשמלי תקף גם לגבי מטחנת הבשר. במקום לרכוש מהספק בשר טחון תבצעו את הטחינה בעצמכם וכמובן תשלטו בכמויות שאתם זקוקים להם באותו היום.
קיימים סוגים שונים של מטחנות בשר ולכן על מנת למצוא את הדגם הכנון ביותר עבורכם התייעצו עם אנשי מקצוע.
 

ציוד מטבח – גם בפרטים הקטנים

מכונה לניקוי תפוחי אדמה וגזר – מכונה כזאת תחסוך לכם בעיקר זמן יקר בשטיפה וניקוי של תפוח האדמה והגזר. היא מגיעה בגדלים שונים בהתאם כמובן לצורכי המטבח שלכם.
 
מרסקת גבינה- מכינים קינוחים במקום? מרסקת גבינה שנותנת הספק של 50 ק״ג בשעה תעזור לכם לרסק גבינות, שוקולדים, בוטנים ועוד. עובדת מהר ומספקת עבודה.
 
שקיות ואקום – אנחנו רוצים הרי להאריך את חיי המדף של המוצרים שלנו כמה שיותר, כל עוד זה בגבול הטעם וההיגיון. לפעמים מזון שנזרק בהפרש של יום יכול להיות הוצאה לא קטנה עבור העסק – הוצאה שהייתה יכולה להיחסך אם המזון היה אטום בשקיות ואקום איכותיות ששומרות על הטריות שלו.
 
כפי שאתם רואים, לא חסר ציוד אפקטיבי למטבח שלכם. אנחנו כאן לכל שאלה שיש.

מקינטו ציוד למטבח תעשייתי – איכות ללא פשרות.

שתף ברשתות החברתיות: