מתפעלים מטבח עם מספר רב של עובדים? אם אתם רוצים לגרום להם לבצע את העבודה שלהם ביעילות רבה, אתם חייבים לאפשר להם את התנאים האופטימליים ביותר. וכן, זה אומר לסדר את המטבח בצורה כזו שהציוד שיעמוד לרשותם, גם אם הוא לא נתפס לכם במבט ראשון כהכרחי, יעשה את ההבדל. לצורך הדוגמא: דמיינו סיטואציה בה יש לכם עומס של לקוחות שבדיוק מפנים שולחן, ועובדי המטבח שלכם נאלצים לשטוף ולייבש באופן ידני את הכלים. פעולה זאת תקח זמן רב, תגרום לעובדים לבזבז את הזמן וללקוחות שלכם לשקול לנטוש את המקום, כי להמתין למזון זה דבר אחד אבל להמתין לסכו"ם וצלחות כבר יכול להתפרש מצידם כחוסר יעילות וזלזול מצידכם.
 
כשאנחנו בונים את המטבח שלנו לראשונה, אנחנו חושבים לאבזר אותו תמיד באותם דברים ברורים מאליהם. אבל כמו בהרבה תחומים אחרים בחיים, אלו הם דווקא הדברים הקטנים שעושים את כל ההבדל. רוצים דוגמא נוספת? נניח ואין לכם סדר במטבח וכל אחד מניח את הכלים שלו במקום אחר, לא מן הנמנע שברגע שאחד העובדים יסיים לעבוד עם סכין מסויימת ויניח אותו במקום רנדומלי כלשהו, דווקא עובד אחר יבזבז את הזמן בלחפש אותה. מתלה סכינים שבו בסה״כ צריך להושיט את היד בסיום הפעולה כדי להחזיר את הסכין למקום, יחסוך זמן רב ועצבים לעבודים האחרים שצריכים להשתמש באותם המוצרים, כמו הסכין למשל.
 
אז הנה דומגאות לציוד למטבח המוסדי שלכם, שכדאי לכם מאוד לשקול להוסיף כדי לשדרג את חוויית העבודה והיעילות של העובדים שלכם.
 
מכונות אריזה- מצויינות כדי להאריך חיי מדף של מוצרים שונים.
 
ארונות חיטוי לסכינים- מכניסים לארון, מפעילים וכל הסכינים עוברים חיטוי.
 
משקל ביקורת- לא רוצים לתת מעט מדי ולא יותר מדי? השתמשו בשמקל כדי לשקול את נתחי הבשר והעוף שלכם.
 
קוצץ ירקות- כמה קטן ככה חשוב- קוצץ ירקות איכותי יחסוך לכם זמן רב וכוח אדם. מכניסים את הירקות למכונה ונותנים לקסם לקרות.
 
יש לנו מגוון רחב של ציוד למטבח המוסדי שיכול לעזור לכם. צרו איתנו קשר.

שתף ברשתות החברתיות: